Historie společnosti od roku 1996
1996
Založení společnosti

Poskytujeme pro naše klienty specializované služby spojené se zpracováním dokumentů – podatelny, výpravny, poštovné, reprografické služby, archivace, digitalizace a také elektronickou spisovou službu.

2000
Rosteme

Pro naši společnost pracuje více než 40 zaměstnanců.

2014
Patříme do skupiny

Společnost se stává součástí skupiny OVISION Group

2015
Je nás ještě víc

V roce 2015 přesáhl počet zaměstnanců EDM se zdravotním postižením 50% a můžeme tak poskytovat naše služby v režimu náhradního plnění.

2017
Akvizice

Akvizice společnosti AZ PRIMA, spol. s r.o., která poskytuje služby hybridní pošty.

2021
První AVB

Prodej a provoz automatizovaného výdejního boxu.

2022
Prodej společnosti

Úspěšný prodej společnosti AZ PRIMA, spol. s r.o., která poskytuje služby hybridní pošty.

Náš tým

Jsme jeden tým a za tím si stojíme.

Každý zaměstnanec má u nás „otevřené dveře“ a může kdykoliv přijít s jakýmkoliv požadavkem, žádostí, nápadem a my si ho rádi vyslechneme.

Vážíme si všech zaměstnanců, kteří pro nás pracují a proto se jim snažíme poskytovat vyhovující pracovní podmínky v naší společnosti.

Naše hodnoty
Etika podnikání
Komfort služeb
Komplexnost
Empatický přístup
Přidejte se mezi nás!
Řidič OZP Praha - skupina B (25 hod./týden) náborový příspěvek

Společnost EDM s.r.o. přijme na svou pobočku v Praze 4 Roztyly nového kolegu na pozici řidič. NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 5.000 Kč – bude vyplacený po zkušební době.

  • Tato pozice je vymezena pro tělesně postižené osoby v invalidním důchodu, není vhodná pro OZP používající při pohybu kompenzační pomůcky.
  • Práce na zkrácený úvazek (25 hod./týden).
  • Pracovní smlouva na dobu určitou, s prodloužením v případě spokojenosti na dobu neurčitou.
  • Příspěvek na stravování.
  • Město: Praha
  • Hodinová mzda 120,-Kč/hod., po zkušební době 130,- Kč/hod.,
  • Sick day

EDM (Entre direct marketing) s.r.o. je ryze česká dynamicky se rozvíjející společnost se sídlem v Praze, působící na trhu od roku 1992 a to především v oblasti zpracování listovních zásilek, dokumentů a balíků.

Požadujeme:
  • Dobrá znalost Prahy
  • Příjemné vystupování (kontakt se zákazníkem)
  • Ochota učit se novým věcem
  • Zodpovědnost za svěřené úkoly
  • Fyzická zdatnost, manipulace se zásilkami
  • Organizační schopnosti
  • Čistý trestní rejstřík
  • Řidičský průkaz – skupina B

Pracovní náplň
Svoz zásilek od klientů a odvoz na poštovní depo, rozvoz zásilek ke klientům. Jedná se o pravidelné trasy, předem naplánované.

Své odpovědi s přiloženým CV zasílejte na telefon +420 773 782 010

Ptejte se nás na cokoliv, co vás zajímá
Kontaktní formulář
Napište nám pohodlně přes náš web
Zavoláme vám
Sami si zvolte den a čas kdy vám máme zavolat
Nebo můžete zavolat i nám
+420 773 782 010
Zastavte se u nás
Chcete nás poznat osobně? Přijďte na kávu.