Jakým způsobem dosahujete nižších cen za zásilky u České pošty?
Společnost EDM má ve svém portfoliu stovky klientů. Poskytujeme jim balíček služeb a samozřejmě se staráme i o jejich příchozí a odchozí poštu. Toto sdružování poštovného nám umožňuje, na základě pevně stanovených smluvních podmínek, čerpat slevy na poštovné a tak se dostaneme k výhodnějším podmínkám, o které se následně dělíme s našimi klienty.
Od roku 2021 poskytujeme prodej a servis automatizovaných výdejních míst.
Pokud si objednám službu svozu, co se pro mě změní?
Mnoho, pokud využijete službu svoz od spolčnosti EDM výrazně Vám ušetříme čas trávení na ČP a samozřejmě Vám ušetříme i Vaše náklady. Poštu Vámi zpracovanou odvezeme na konkrétní pobočku ČP, podáme jí za Vás. Vaši příchozí poštu stejně za Vás probereme a v dohodnutém čase Vám ji doručíme na určenou adresu. Veškeré případně reklamace jsou naše starost a garantování smluvních podmínek je určeno SLA v smlouvě samotné.
Dojde ke zpoždění odeslání zásilek, pokud budete zajišťovat svozy?
Rozhodně ne. Klientovi garantujeme smluvně dohodnutý podmínky dodání koncovému adresátovi v režimu určující všeobecné podmínky ČP. Případné nedodržení stanovených dodacích lhůt je EDM účtována sankce vyplývající ze smlouvy.
Pokud chci dále používat vlastní frankovač, je to možné?
Ano, ale používání frankovacích strojů vyžaduje individuální klientské řešení.
Pro jaké druhy zásilek poskytujete slevy?
Pro všechny, kteří patří do základních služeb ČP.
Jaké zkušenosti máte s poskytováním Vašich služeb?
Za nás můžeme říci, že pouze samé pozitivní. Společnost EDM má více než 25 letou tradici v tomto odvětí, tak jsme za tu dlouhou dobu snad všechny mouchy doposud vychytali, což potvrzují i naše reference a dlouhodobá věrnost našich klientů.
Jak funguje Váš automatický výdejní box?
Každý automatizovaný výdejní box je vyvinut na základě požadavku našeho zákazníka. Boxy jsou samoobslužné a slouží i pro výdej objednávek z e-shopu.